 |
Szukaj |
 |
 |
Sposoby Płatności |
 |
 |
Koszty dostawy: | • Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł | • Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł | • Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł |
|
|
 |
 |
 |
Promocje |
 |
 |
1. | RABAT 10% | | obniżka: 10% | 2. | RABAT 50% | | obniżka: 50% |
(2)
|
|
 |
 |
 |
Książki |
 |
 |
Działy |
 |
 |
Logowanie |
 |
 |
[ Zapomniałeś hasło? ]
Zarejestrowani:
Ostatnio dołączył: G.Bak
Razem: 9339
Odwiedziny:
Goście: 142
Członkowie: 0
Razem: 142
 Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj
|
|
 |
 |
 |
Języki |
 |
|  |
MARCIN ŻUKOWSKI - Inne książki
|
39,90 zł
35,91 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 34,20 zł)
(RABAT 10%)
TWOJA FIRMA W SOCIAL MEDIACH PODRĘCZNIK MARKETINGU INTERNETOWEGO DLA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW wyd.2
Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych. Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji. Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy. Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji. Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka. Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję.
ISBN: 978-83-283-4224-8
252 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2018
|
| Poleć znajomemu
|
| Zgłoś błąd
|
| Średnia ocen: brak ocen | | | | Czytaj recenzje (0) | | Dodaj recenzję |
|

|
|
|  |
 |
Koszyk |
 |
 |
Twój koszyk jest pusty Data aktualizacji bazy: 20.04.2018 17:35książek w bazie: 37078
|
|
 |
 |
 |
Naukowa |
 |
 |
Facebook |
 |
 |
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.
|
|
 |
 |
 |
Licznik |
 |
|