 |
Search |
 |
 |
Payment Methods |
 |
 |
Delivery costs: | • Poczta Polska, priority mail cash on delivery 15,50 zl | • Poczta Polska, priority mail by money transfer, by credit card 11,50 zl | • GLS cash on delivery, by money transfer, by credit card 21,00 zl |
|
|
 |
 |
 |
Promotions |
 |
 |
1. | RABAT 10% | | discount: 10% | 2. | RABAT 50% | | discount: 50% |
(2)
|
|
 |
 |
 |
Books |
 |
 |
Sections |
 |
 |
Login |
 |
 |
[ Forgotten your password? ]
Membership:
Latest: G.Bak
Overall: 9339
Visitation:
Guests: 129
Members: 0
Total: 129
 You are Anonymous user. You can register for free by clicking here
|
|
 |
 |
 |
Languages |
 |
|  |

NAUKOWA-Europejska Bookstore 00-144 Warsaw, 83/89 Aleja Solidarnosci tel. (+48-22) 850-10-20, tel./fax (+48-22) 850-10-21 open: Mon.-Fri. 10am-7pm, Sat. 10am-3pm www.24naukowa.pl, www.ksiegarnia-europejska.pl naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl
|
|
Dwadziescia lat temu nie istnialy. Dziesiec lat temu przedsiebiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dzis prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanalu w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje sie powoli nie wyborem, ale koniecznoscia dla kazdej firmy, ktorej klienci zycza sobie miec z nia staly kontakt. Wiecej - firmy niewyrazajace gotowosci do takiego kontaktu narazaja sie na to, ze klient sie od nich odwroci. Ludzie nie spedzaja dzis wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjec nowej oferty butiku odziezowego szukaja w mediach spolecznosciowych. Jesli szybko nie znajda tam pozadanej informacji, pojda do konkurencji. Jednak nie wystarczy byc po prostu obecnym w social mediach. Dzis trzeba sie w nich poruszac bardzo swiadomie, zdawac sobie sprawe z tego, jakie cele chce sie za ich posrednictwem osiagac - zwiekszyc sprzedaz, budowac wizerunek (i jaki), co i jak komunikowac, by osiagnac oczekiwany efekt, w jaki sposob reagowac na ewentualne kryzysy. Jesli wlasnie zakladasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jesli juz go prowadzisz, ale czujesz, ze mozesz to robic lepiej, ta ksiazka powinna sie stac Twoja lektura do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostepnych w poszczegolnych kanalach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji. Dostarczy Ci ona mnostwa gotowych do zastosowania pomyslow na dzialanie. Dowiesz sie z niej, jak przygotowac kampanie skrojona idealnie na swoje potrzeby. Pomoze Ci takze powrocic do sedna, praprzyczyny, dla ktorej media spolecznosciowe w ogole powstaly - do czlowieka. Dzieki lekturze dowiesz sie, jak prowadzic z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistosci, ale takze poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprzac social media do rozwijania Twoich pomyslow biznesowych - teraz jest to mozliwe znacznie bardziej niz dawniej. Nie trac czasu, tylko wykorzystaj okazje.
price:
35,91 zl
39,90 zl
(RABAT 10%)
including 5% Tax
252 no. of pages
size: A5
binding: miekka
Year of issue: 2018
|
|
|
"Marka korporacyjna i jej komunikacja" to monografia, ktora m.in. pokazuje, ze komunikacja korporacyjna jest wyzsza i bardziej efektywna forma zarzadzania komunikacja w duzych organizacjach niz tradycyjne public relations. Dzieje sie tak nie tylko dlatego, ze pojawily sie nowe formy, nowe kanaly wymiany informacji i dotarcia do interesariuszy, ale przede wszystkim dlatego, ze jest coraz wieksza potrzeba integracji przekazu budujacego obraz firmy. Konieczne jest zarzadzanie komunikacja na wszystkich poziomach, tak by organizacja mowila jednym glosem, miala calosciowy, spojny przekaz, pozycjonujacy marke w umyslach konsumentow. Samo public relations nie wystarcza dzis by zbudowac wiedze o marce, doprowadzajac do zmiany opinii, pogladow, a na koncu zachowan klientow. Ksiazka jest adresowana do osob zainteresowanych marka produktowa i korporacyjna oraz do tych, ktorzy zajmuja sie komunikacja na poziomie calej organizacji. Moga to byc pracownicy korporacji, ale opisane tu zasady komunikacji sa uzyteczne rowniez dla osob pracujacych w jednostkach budzetowych, samorzadowych, zawiazkach, fundacjach i stowarzyszeniach. Monografia adresowana jest rowniez do pracownikow naukowych badajacych obszary komunikacji, public relations, marki zarowno produktowej, jak i korporacyjnej, a takze marketingu.
price:
44,10 zl
49,00 zl
(RABAT 10%)
including 5% Tax
350 no. of pages
size: B5
binding: miekka
Year of issue: 2018
|
|
|
Czy pamietacie, kiedy ostatnio mieliscie udany weekend? Bez pospiesznego zrywania sie rano, bez obowiazkow, bez korespondencji mailowej z pracy, bez dnia spedzonego w galerii, bez nadrabiania zaleglosci z tygodnia, bez godzin spedzonych w dyskusjach na Facebooku czy przed telewizorem? Weekend dla siebie i dla rodziny, niespieszny, nienerwowy, sluzacy tylko wam i waszej rodzinie? Weekend, po ktorym w niedzielny wieczor czujecie sie odprezeni i zadowoleni z czasu poswieconego sobie i najblizszym? Ta ksiazka mowi o tym, jak uzyskalismy prawo do wolnego weekendu i jak go na wlasne zyczenie utracilismy. A przede wszystkim o tym, dlaczego warto go dla siebie odzyskac i jak tego dokonac. Dobrze spedzony weekend jest nie tylko czasem odpoczynku - jest tworzeniem sensu. Czasem spedzonym z bliskimi, otwartym na kontakt z natura, z tworczoscia i pieknem - z tym, co dla nas najwazniejsze. Jest czastka tygodnia ustanowiona po to, abysmy zwolnili i smakowali zycie. Wtedy tworzymy przestrzen dla doswiadczen, ktore nie sluza pracy zawodowej, sukcesowi i pogoni za dobrami, ale naszemu czlowieczenstwu. Dobrze przezyty weekend staje sie furtka do dobrze przezytego zycia.
price:
44,91 zl
49,90 zl
(RABAT 10%)
including 5% Tax
279 no. of pages
size: B5
binding: miekka
Year of issue: 2018
|
|
|
|
|  |
 |
Basket |
 |
 |
Your Basket is Empty Database last updated : 4.20.2018 5:35 PMbooks quantity : 37078
|
|
 |
 |
 |
Naukowa |
 |
 |
Facebook |
 |
 |
There isn't content right now for this block.
|
|
 |
 |
 |
Counter |
 |
|